تعرفه کاهش تضمینی رتبه سیمیلاروب


رنک ایرانی با رتبه سیمیلاروب زیر 10000 ایران و با سابقه چندین ساله خود آمادگی دارد رتبه سیمیلاروب سایت شما را تضمینی و با تعرفه ذیل کاهش دهد. جهت هماهنگی با آیدی تلگرام rankirani@ و یا ایمیل rankirani@yahoo.com در ارتباط باشید. جهت آشنایی با پارامترهای کاهش رتبه سیمیلاروب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


کاهش رتبه سیمیلاروب ایران

رنک ایرانی، افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه سیمیلاروب

رتبه سیمیلاروب چیست؟

قبل از اینکه در مورد عوامل موثر در کاهش رتبه سیمیلاروب صبحت کنیم بهتر است ابتدا با مفهوم رتبه سیمیلاروب آشنا شویم. رنک سیمیلاروب یک سیستم رتبه بندی است که بر اساس تعداد بازدیدهای انجام شده یک سایت به آن رتبه می دهد. هر چه میزان بازدید بالاتر باشد رتبه آن کمتر است. به عبارتی رتبه پایین تر نشانه محبوبیت بالای وبسایت مربوطه می باشد. اما چه عواملی در کاهش رتبه سیمیلاروب موثر می باشند.


مطالب مرتبط:   افزایش رتبه سیمیلاروب

فاکتورهای زیرمنجر به بهبود رتبه سیمیلاروب خواهد شد:


1- میزان ماندگاری کاربران در سایت Time on Site.

هر چه این زمان بیشتر باشد نشان دهنده محبوبیت سایت شماست. تایم استاندارد 1 دقیقه می باشد. هر چه این میزان بالا باشد تاثیر بسزایی در بهبود رتبه سیمیلاروب سایت شما دارد.این عدد در بازدیدهای ما 90 ثانیه می باشد.


2- میانگین تعداد بازدید صفحات سایت توسط کاربران Pageviews:

این فاکتور نشان دهنده تعداد صفحاتی است که هر کاربر بعد از ورود به سایت شما از آنها بازدید می کند. هر چه عدد Pageviews بالا باشد نشان دهنده بالا بودن کیفیت مطالب سایت شماست. کارشناسان این عدد را برای سایتهای فروشگاهی حداقل 5 در نظر می گیرند و برای سایت شرکتی عدد 3 را کافی می دانند. چناچه میزان Pageviews سایت شما پایین است به فکر افزایش آن باشید چرا که با افزایش این فاکتور می توانید کاهش سریع رتبه سیمیلاروب سایت خود را تجربه کنید.


3- منبع بازدید ها و نحوه ورود به سایت Upstream Sites

این فاکتور در واقع نشان می دهد بازدید کنندگان سایت شما به چه نحوی وارد سایت شده اند. به عنوان مثال از طریق موتورهای جستجوی محبوب مثل گوگل،‌ یاهو،‌ بینگ و .... تنوع منبع ورود به سایت عامل مهمی در کاهش رتبه سیمیلاروب سایت شما خواهد بود.


آموزش راه های کاهش رتبه سیمیلاروب :


1- تولید محتوای منظم:

تولید محتوا یکی از اصول مهم در بهبود رتبه سیمیلاروب می باشد. ایجاد پست های منظم و روزانه باعث پویایی سایت و جذب مخاطب خواهد شد. در تولید محتوا سعی کنید از مطالب غیرتکراری استفاده کنید این مورد نه تنها باعث کاهش رنک سیمیلاروب می شود بلکه در بهبود رنک گوگل هم موثر می باشد.


2- افزایش Search Traffic:

منظور از سرچ ترافیک، ورودی هایی است که از موتورهای جستجو google ، yahoo ، bing و ... وارد سایت شما می شود. از این پارامتر به ترافیک ارگانیک هم یاد می شود. با افزایش این پارامتر می توانید به کاهش رنک سیمیلاروب سایت خود کمک موثری بکنید.


3- تبلیغات پولی :

سایتهای زیادی هستند که به ازای تبلیغات از شما مبلغی دریافت می کنند. این تبلیغات شامل (تبلیغات بنری، کاهش رتبه سیمیلاروب با ارسال بازدید و ...) می باشد. در صورتی که سایت شما نوپا است و به فکر کاهش سریع رتبه سیمیلاروب سایت خود هستید می توانید از این تبلیغات استفاده کنید. با سیستم افزایش ترافیک رنک ایرانی می توانید در سریع زمان ممکن رنک سیمیلاروب سایت خود را پایین بیاورید.



4- اشتراک گذاری مطالب:

پست هایی که به صورت روزانه ایجاد می کنید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و مخاطب را ترغیب به بازدید از سایت خود کنید. تولید محتوای به روز و اختصاصی در جذب بازدیدکننده موثر خواهد بود. حتی اشتراک این پست ها در فروم ها نتیجه مطلوبی خواهد داشت.


5- ایجاد خبرنامه ایمیلی:

یک ترفند دیگر کاهش رتبه سیمیلاروب ایجاد خبرنامه ایمیلی است. با ایجاد خبرنامه می توانید محتوای جدید، اخبار جدید و سایر مطالب مهم را روزانه به ایمیل کاربران سایت خود ارسال کنید. این روش باعث مراجعه روزانه کاربران به سایت شما خواهد شد.




____________________________________


شما می توانید با استفاده از قابلیت های حساب ویژه، تاثیر بسزایی در فاکتورهای فوق الذکر گذاشته و در نهایت رتبه سیمیلاروب سایت خود را سریع تر کاهش دهید. چگونه؟

ابتدا روی لینک روبرو کلیک کنید https://rankirani.ir/userpanel/website تا به قسمت "ثبت و مدیریت سایت" ما هدایت شوید. از پنل کاربری خود هم می توانید وارد این بخش شوید. چنانچه در این قسمت دقت کرده باشید 3 گزینه مشخص است.

الف- گزینه اول: گردش در سایت می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید میزان Pageviews سایت خود را بالا ببرید. به عنوان مثال فرض کنیم سایت رنک ایرانی دارای سه صفحه page به شرح ذیل است.
صفحه اصلی سایت https://rankirani.ir
صفحه اثبات پرداختی ها https://rankirani.ir/poo.html
صفحه اخبار https://rankirani.ir/news.html

در قسمت " افزودن و مدیریت سایت" در قسمت URL‌ آدرس صفحه اصلی سایت خود را وارد می کنید که در مثال ما https://rankirani.ir می باشد. در قسمت گردش در سایت در فیلد اول لینک یکی از صفحات سایت خود را انتخاب می کنید که در مثال ما صفحه اثبات پرداختی ها https://rankirani.ir/poo.html می باشد و در فیلد دوم لینک یکی دیگر از صفحات سایت خود را وارد می کنید که در مثال ما لینک صفحه اخبار https://rankirani.ir/news.html می باشد.

افزدون سایت به این شکل باعث می شود هنگامی که کاربران سایت ما از سایت شما بازدید می کنند ابتدا از صفحه اصلی سایت شما بازدید کرده و سپس به صفحات مختلف سایت که توسط شما تعیین می شود بازدید کنند و به اصطلاح در سایت شما گردش کنند. در مثال ما ابتدا کاربران به صفحه اصلی سایت وارد می شوند سپس در همان صفحه وارد لینک "اثبات پرداختی" و در نهایت به صفحه اخبار هدایت می شوند. در واقع این عمل باعث افزایش Pageviews سایت شما خواهد شد.

ب- گزینه دوم: منبع ترافیک دلخواه می باشد. این گزینه در واقع منبع بازدید ها و نحوه ورود به سایت یا همان Upstream Sites می باشد.
شما می توانید در این فیلد منابع ورودی مختلف مانند موتور جستجوی گوگل https://www.google.com یا موتور یاهو https://www.yahoo.com و ... وارد کنید. چنانچه این عمل را انجام دهید هنگامی که سایت ما از سایت شما بازدید می کند ابتدا صفحه گوگل را باز کرده و از همان صفحه وارد سایت شما می شود و این عمل باعث می شود سایت سیمیلاروب منبع ورود به سایت شما را گوگل ثبت کند و این عمل باعث افزایش Upstream Sites سایت شما خواهد شد. شما می توانید با ترفندی دیگر منابع ورودی متفاوتی انتخاب کنید. به عنوان مثال سایت خود را در قسمت "افزودن و مدیریت سایت" دو بار همزمان ثبت کنید. در سفارش اول منبع ترافیک دلخواه را https://www.google.com و در سفارش دوم منبع ترافیک دلخواه را https://www.yahoo.com انتخاب نمائید. هر چه این منابع ورودی متفاوت باشد باعث بهبود Upstream Sites سایت و در نهایت بهبود رتبه سیمیلاروب سایت شما خواهد شد.

بنابراین به جای اینکه سایت خود را در حساب کاربری رایگان به شکل ساده ثبت کرده و محدویت روزانه 3000 بازدید به آن اختصاص دهید بهتر است سایت خود را 3 بار همزمان ثبت کرده و بازدید های خود را تقسیم کنید به عبارتی دیگر 1000 بازدید برای سفارش اول 1000 بازدید برای سفارش دوم و 1000 بازدید برای سفارش سوم. و در سفارش اول "منبع ترافیک دلخواه" را گوگل و در قسمت "گردش در سایت" دو صفحه از صفحات سایت خود انتخاب وارد کنید و در سفارش دوم "منبع ترافیک دلخواه" را یاهو و در قسمت "گردش در سایت" صفحات دیگری از سایت صفحاتی متفاوت تر نسبت به سفارش قبلی در قسمت گردش در سایت وارد کنید و در سفارش سوم هم این تغییرات را اعمال کنید.

و اما سخن آخر:
این قابلیت ها در حساب ساده میسر نیست جز اینکه حساب خود را به حساب ویژه ارتقاء دهید و از امکانات بی نظیر آن برای بهبود سریع رتبه سیمیلاروب سایت خود استفاده کنید. از این لینک می توانید برای ارتقاء حساب اقدام کنید : https://rankirani.ir/userpanel/upgrade




مقاله کامل را در لینک زیر مطالعه نمائید.
https://rankirani.ir/upgrade.html





با آرزوی توفیق روزافزون

مدیریت سامانه کسب درآمد
بهبود رتبه سیمیلاروب و رنک گوگل
رنک ایرانی
https://rankirani.ir


ارسال توسط رنک ایرانی ۱۴۰۲/۰۳/۰۵