خرید بازدید از سایت | خرید بازدید سایت

خرید بازدید سایت باعث کاهش بانس ریت و افزایش زمان ماندگاری سایت شما شده و نتیجه آن بهبود رتبه گوگل و افزایش بازدید سایت خواهد شد. افزایش بازدید سایت در نتیجه عواملی مثل خرید بازدید سایت، تولید محتوای منحصر به فرد و مداوم، تبلیغات، افزایش سرعت سایت، گرفتن بک لینک و ... می باشد که به مرور زمان باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد. در این مقاله به راه های افزایش بازدید سایت خواهیم پرداخت:


1- خرید بازدید سایت :

خرید بازدید سایت می تواند با تاثیری که روی دو فاکتور زمان ماندگاری و نرخ پرش می گذارد باعث بهبود رتبه سیمیلاروب و رتبه گوگل شود. بازدیدهایی که توسط سیستم رنک ایرانی انجام می شود به صورت واقعی و با زمان 110 ثانیه می باشد. روال کار بدین صورت است که سایت ما با استفاده از سیستم کاربران (کامپیوتر، لپ تاپ ، تبلت و گوشی ...) از صفحات مختلف سایت شما بازدید می کند. نتیجه این کار بهبود رتبه گوگل و رتبه سیمیلاروب خواهد شد.


خرید بازدید سایت چگونه باعث بهبود رتبه گوگل و رتبه سیمیلاروب خواهد شد؟

از فاکتورهای مهم گوگل در رتبه بندی سایتها زمان ماندگاری و نرخ پرش سایت است. زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما سپری می کند و نرخ پرش درصد کاربرانی است که بعد از ورود به سایت بدون مراجعه به سایر صفحات سایت شما را ترک می کنند. کاملا واضح است بالا بودن زمان ماندگاری و پایین بودن نرخ پرش به منزله با ارزش بودن سایت می باشد. زمانی که کاربر وارد سایت شما شده و شروع به خواندن یک صفحه از سایت شما می کند چنانچه مطلب مفیدی باشد ترغیب به مطالعه سایر صفحات سایت می شود و بالطبع این رفتار کاربر نشان دهنده این است این سایت برای کاربر با ارزش است و نیاز کاربر را برطرف می کند. این تعامل کاربر با سایت توسط گوگل تشخیص داده شده و سایت مربوطه را در صفحات جستجو بالاتر نشان خواهد داد. گوگل هم این را می خواهد سایتی که محتوای مفید دارد به کاربر نمایش دهد. بازدیدهای رنک ایرانی نیز چنین رفتار کاربر را شبیه سازی می کند. به عبارتی این بازدیدها به صفحات مختلف سایت شما ارسال شده و روی دو فاکتور زمان ماندگاری و نرخ پرش تاثیر خواهند گذاشت. در صورت تمایل می توانید با خرید بازدید رنک ایرانی فاکتورهای فوق را اصلاح کنید.


2- افزایش بازدید سایت با تولید محتوای ناب و با کیفیت:

یکی از راه های افزایش ترافیک سایت تولید محتوای با کیفیت، جذاب و منحصر به فرد است. محتوایی بنویسید که بازدید کننده را به مطالعه ادامه مقاله و ماندن در سایت شما تشویق کند. سلیس و روان بنویسید اشتباهات نگارشی سایت را برطرف کنید. نوع و اندازه فونت محتوا به گونه ای باشد که کاربر به سهولت مطلب شما را مطالعه کند. قبل از نوشتن محتوا روی کلمات کلیدی تحقیق کنید. بررسی کنید ببینید کاربران بیشتر چه کلماتی را در گوگل جستجو می کنند. هدف شما رسیدن به نتایج اول گوگل با کلمات کلیدی مرتبط است. بنابراین در انتخاب کلمات کلیدی حساسیت به خرج دهید. محتوای طولانی بنویسید. گوگل به محتوایی طولانی که جزئیات بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد رتبه بالاتری می دهد. سعی کنید طول محتوایتان حداقل 2000 کلمه باشد. برای محتوای خود عناوین جذاب و تحریک کننده استفاده کنید. این عنوان محتواست که در لیست نتایج گوگل به نمایش در میاید. بنابراین عنوان شما باید به گونه ای باشد که بازدید کننده در لیست نتایج به جای کلیک روی سایت رقبا روی سایت شما کلیک کند.


ارسال توسط رنک ایرانی ۱۴۰۲/۰۳/۰۵