کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت الکترونیکی یا EBC روشی برای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان شما می‌باشد. با خرید کارت ویزیت الکترونیکی بسیاری از دغدغه هایی که در رابطه با کارت ویزیت‌ چاپی مطرح است برطرف می شود.

مشکلات کارت ویزیت چاپی یا سنتی :
اکثر مواقع مردم پس از دریافت کارت ویزیت چاپی، فراموش می‌کنند که این کارت برای چه در کیف یا میزکار آنها وجود دارد؟ حتی موضوع فعالیت صاحب کارت ویزیت را فراموش می‌کنند و یا ممکن است یادشان برود که کارت ویزیت را کجا جا گذاشته‌اند. در مواردی هم این کارت های ویزیت را یا پاره می کنند یا دور می اندازند. در این حالت ارتباط بین مشتری و فروشنده قطع خواهد شد و راهی برای ارتباط بین طرفین وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، اگر صاحبان کسب و کارها (فروشندگان کالا ) چنانچه تغییری در اطلاعات روی کارت ویزیت چاپی خود دهند، نمی‌دانند به چه روشی اطلاعات جدید خود را به مشتریانی که کارت ویزیت آنها از قبل دریافت کرده اند، اعلام کنند؟ و اما چگونه می توان این چنین مشکلاتی که برای کارتهای چاپی پیش میاید را رفع کرد؟ راهکار نوین خرید کارت ویزیت الکترونیکی است.

با استفاده از خدمات نوین کارت ویزیت الکترونیکی EBC ، همه این مشکلات بر طرف شده و علاوه بر آن امکانات و خدمات بیشمار دیگری برای برقراری ارتباط دو سویه با مشتریان فراهم می شود.





ارسال توسط رنک ایرانی ۱۴۰۲/۰۳/۰۵